torsdag den 8. januar 2015

Bryllupskort fra sidste år.

Dette kort lavede jeg til min mands kusines bryllup, der blev holdt sidste år, men de blev gift året forinden. Derfor datoen. Jeg snyder ikke, jeg har kun lavet kort i et år her til februar :)



Igen har jeg brugt en Spellbinders die til min opbygning. Faktisk to. Elegant labels 4 og labels 4. Først nævnte, er en af mine absolutte ynglings dies.





Dette er æsken til kortet. Man kan ikke se det på billedet, desværre, men hullet i midten, mellem svanerne er dækket af et tyndt lag organza


Dette kort lavede jeg til min svigermor som hun gav samme brudepar.
Idéen til dette kort har jeg fundet på Pinterest.
Die'en er en af de nyeste Spellbinders.
Selve kortet er også en Spellbinders die. Ja det er kun Spellbinders jeg har brugt på dette kort. Jeg kan vel ikke skjule for jer, at jeg elsker Spellbinders, kan jeg :)


Jeg fandt lige lidt flere billeder, så man rigtig kan se kortet. 



  

Sløjfen er en dobbelt sløjfe som jeg selv har bundet.




Dette er æsken til kortet.



3 kommentarer:

  1. De er bare så smukke, super elegante og gennemført.

    SvarSlet
  2. wau så flotte og smukke kort, du forstår at bruge de lækre spellbinders, så flot

    SvarSlet