søndag den 4. januar 2015

Mere gammelt :)

Her er så lidt flere af mine første kort. Ideen til disse fik jeg via en Utube af Christina Griffiths.

 ___________________________________________________________________________________

Dette kort har jeg aldrig kunnet lide, men det viser lidt om hvor jeg kom fra.


___________________________________________________________________________________

Dette kort er også en ide jeg fik fra Utube, men det bedste ved dette kort er rosen. Resten er jeg ikke stolt af.


________________________________________________________________________________

Disse er også en ide fra Utube, men det er heller ikke de kort jeg er mest vild med.  







2 kommentarer:

  1. Det er fine kort alle sammen, dem kan du godt være stolte af og så af en nybegynder:-)
    Godt gået.

    SvarSlet
  2. Skønne kort du laver.
    Jeg har lagt mig som følger af din blog, og glæder ,mig til at se mere fra dig. :-)

    SvarSlet